Honorable Mentions and Top 3

fredag 16 juli 2010

The oldest stash....

Ja, det var titeln på utmaningen hos Creative Inspirations. Jag har ju bara hållit på med detta ca 1 år varav på "allvar" sedan efter jul så min "oldest stash" är ju inte så "old"... Allt jag använt är i alla fall sådant som jag köpte precis i början... Maja-pappren, punchinellan, dew dropsen, stämplarna.... Ja, kanske inte cardstocken, men jag vet inte faktiskt...



Motivet är målat med distresser och kommer från Magnolia. Länge hade jag bara Magnolia-motiv sedan upptäckte jag att världen var sååå mycket roligare utanför Magnolia världen... eller i alla fall mer nyanserad!!



Älskar pappren från Maja... Använder dem alltför sällan!



Ha en underbar dag... igen! ;-)

Sammanfattning:

Motiv; Magnolia Tilda med svamp
Papper: Maja Design (tyckte det matchade så perfekt med både svampen och det höstiga temat)
Övriga stämplar: Svampar på rad (jag har gjort två lika och klippt ut två svampar som jag monterat med 3-d kuddar för att få lite höjd)
Dekorationer: Guldfärgad punchinella, dew drops, små rostfärgade och bruna eklöv, kopparfärgad Stickles

Y Tack för att Du tittade förbi!! Y

4 kommentarer:

Nina sa...

Ohlala, for et vakkert kort *sukk* Nydelig motiv og flotte farger og papir!!

Klem fra Nina.

Ensamma mamman sa...

JO vilket härligt kort du har gjort. Du är verkligen duktig. Så där duktig var inte jag efter ett år. Nu var det visserligen över ett år sen jag höll på med scrapping på rikitigt. Jag är väldigt sugen och hoppas på att komma igång snart igen men det verkar inte bli så... Kram

Pia sa...

super nydeligt kort i dejlige farver og sødt motiv. Du må have en dejlig weekend.
knus Pia

Cheryl sa...

oh love this tilda,the coulrs are so beautiful love the layout too many thanks for playing at creative inspirtaions,this week love hugs cheryl xxxxxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails