Honorable Mentions and Top 3

tisdag 27 juli 2010

Men jag har ju glömt!!!

Jag måste ju berätta att jag ska på mässa/pysselträff i AVESTA den 5:e september!!! Det ska bli såååååååååå kul - har redan nedräkning!!

Jag var ju där i våras också så det var ett lätt val att åka dit igen... Hur roligt som helst, bra utmaningar och fina priser till dem som vann. Och vann man inte så var det lottning på priser också som min vän Lena (Lenas lappskojs) hade turen att vinna på!

Återkommer med ett kort lite senare idag! Ha det så bra till dess!

2 kommentarer:

Maritha sa...

....japp....det var på Vilda stamps jag köpte den!! *hi hi* du är ju gullig du

Kramen

Ida H sa...

Å jag vill med åka på mässa men får nog avstå i höst...
Budgeten ligger redan risigt till som den gör...
Hoppas att du hittar mkt fint i Alvesta!
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails