Honorable Mentions and Top 3

torsdag 8 juli 2010

Kort till StampARTic's skissutmaning

Nu blir det ett kort inlägg... Kan hända att det kommer ett till senare...


Pojkarna och jag har varit i Furuvik idag... Varmt! Inte så galet mycket folk dock, tack och lov och båda pojkarna uppförde sig som små änglar!!! Skönt!!! Hoppas ni också har det bra i värmen... För mig hägrar poolen, därav det korta inlägget.


Jag har följt skissen hos StampARTic (länk finns bland mina inspirationsbloggar...) och här är resultatet:




Jag är så glad för jag har fått tag i Belles and Whistles-stämplar. De finns numera hos Scrapbruket.... Otroligt söta!!! Köpte två stycken så jag har ett motiv till på gång...


Sammanfattning:

Motiv: Belles and Whistles
Färger: Distress Refiller Stormy Sky, Chipped Saphire, Vintage Photo, Brushed Corduroy, Tumbled Glass, Milled Lavender, Tattered Rose, Tea Dye, Barn Door och Aged Mahogany
Papper: GDC Ella Blue Collection
Dekorationer: Körbärsblomma, rosor från Kort og Godt, embossade swirlar (jag har duttat på chalk på rosorna samt lite embossingpulver för att ge dem lite mer vintage-känsla och bättre passa med pappren)
Stansar/Dies: MS Modern Garland (punch around the page), Spellbinders scalloped circle, sizzix löv
Övriga stämplar: Text Tack Inkido
Y Tack för att du tittade förbi!! Y

1 kommentar:

Nina sa...

Åhhh, for et aldeles nydelig kort ♥♥♥ Flotte detaljer og ett nyyydelig motiv!!

Klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails