Honorable Mentions and Top 3

onsdag 7 juli 2010

Lila druvor....

Klockan visar på 05:48 och jag inser att jag spenderat ca 45 minuter på min blogrunda... Vad mycket fint alla gör!!! Ska bli sååå kul at sätta sig i pysselrummet ikväll och skapa lite...

Idag ska jag visa ett kort som jag gjort som inte är till något särskilt. Ibland är det bara kul att skapa. Köpte stämplarna på Hobbyhärvans rea, väldigt praktiskt med rea ibland!






Här är en närbild på motivet.



Så söta blommor som får pryda kortet.



Idag ska vi bara vara hemma och ta det lugnt, bada lite och plocka undan. Vi har haft besök av mina föräldrar sedan i söndags och igår var de barnvakt åt pojkarna så maken och jag fick en stund för oss själva. Vi gick ut och åt och passade på att sitta en stund på en uteservering och lyssna på två trubadurer som underhöll. Det är mycket sällan vi har möjlighet till detta så vi ville verkligen passa på. Hoppas ni alla får en skön, solig dag och att det blir måttligt varmt! Ikväll ska jag pyssla (ja, jag har verkligen saknat att få göra det!!) så snart kommer det mera uppdateringar här - hoppas ni hittar tillbaka. Lämna gärna en kommentar så jag kan besöka er tillbaka!


Sammanfattning:

Motiv: Maskade från Scapa Hobby (texten stämplad med Walnut Stain, druvorna med Dusty Concord)
Papper: Bo Bunny (några av mina nya... som jag längtar efter att skapa med!!!)
Dekorationer: Massor av blommor och lite Stickles Stary Night

Y Tack för att Du tittade förbi!! Y

2 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Å vad tusan gör du uppe kl 05 på morgonen!!?! Du är ju GALEN!!! ;)

Kortet är i vilket fall ljuvligt!
Urfina färger och härliga detaljer.
Snygg stämpel du använt dig av också.
GIllar hur "Blomhögen" ramar in resten av kortet.
Och vilka ursnygga papper!

MÅ gott å njuuuut av sommarvärmen!


Kram Petra

Nina sa...

Åhhhh, for et vakkert kort ♥♥♥ Lilla er så lekkert og måten du har brukt blomstene på er jo bare super!!


Klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails