Honorable Mentions and Top 3

torsdag 8 juli 2010

Här kommer det ketchup....

Ja, kanske inte riktigt, men nästan.... Jag har ju haft besök hela helgen och de åkte hem igår så jag hade lite pyssel-abstinens... *skratt* Det blev en del pysslat igår alltså... Att jag sedan hade fått hem de ursöta stämplarna från Belles and Whistles gjorde väll sitt till också...

Här är i alla fall min tolkning av Sketch Saturdays urläckra skiss. Den var så enkel men effektfull, superkul!!! Kortet passar också till Belles and Whistles utmaning på temat "Glitter and pearls". Har följt bloggen ett tag så då är det så roligt kunna vara med i deras utmaning. Liksom Sketch Saturday har det ett grymt duktigt DT!




Jag har använt mitt andra BaW-motiv... Så sött! Pappren är också nya... Jag har ju fått hem en del de senaste veckorna. Det är sååå roligt med nya papper! Dessa var dessutom helt i min färgskala!



Det blev lite kort igen, men jag vill in och pyssla.... På återseende och hoppas ni får en härlig kväll!!!

Sammanfattning:

Motiv: Belles and Whistles
Färger: Forest Moss, Milled Lavender, Dusty Concord, Wild Honey, Tattered Rose, Tea Dye
Papper: Basic Grey
Dekorationer: Blommor från Wild Orchids Craft, Stickles Star Dust, Halvpärlor, band
Punchar/Dies: Blad från MS, Decled Rectangles Spellbinders

Y Tusen tack för att Du tittade förbi!! Y

8 kommentarer:

Mim... sa...

Men DU har snygt var inte detta då!!! URsnyggt.. var det det.

Gittans Pysselsida sa...

Så fina kort du gjort..jag gick in ock titta på Scrapbruket...det blir inte lätt att välja..alla lika söta.Tack för inspirationen
Ha en skön helg// Kram77Inga

Nina sa...

Åh, du milde himmel, så NYDELIG kort *sukk* Herlige farger og et super nydelig motiv!!

Klem fra Nina.

mhlcards sa...

Tack för besöket och de snälla orden. Tycker dock att det ser ut som att du är minst lika duktig på att färglägga. Men jag tycker att vi får lov att träffas snart igen. Man kan inte få locka med en liten pysselträff hemma hos mig ganska snart? Sen kör vi väl Avesta?
Kram Mari

Iris sa...

Fantastic card! thanks for joining our BnW challenge this week!

Hugs,
Iris

Andrea sa...

Hi there!! This is such a gorgeous card! I love it. Thanks so much for joining us at BnW this week! Hugs to you

Kathy sa...

WOW this is just gorgeous!!!! I LOVE this paper and the colors are so pretty!!! Your coloring is fabulous as well!! Such a pretty card!
Thanks so much for joining us at BnW!!
:)Kathy

Ida H sa...

Jamen visst är ketchup bra!
Har inte orkat göra så mkt i värmen men ska nog sätta fart igen.
Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails