Honorable Mentions and Top 3

tisdag 20 juli 2010

Gäst-DT Hobbyhärvan: Altrade ramar!

Nu är jag tillbaka... Tyvärr blev det inga fler inlägg igår, trots att jag hann med att göra två kort. Maken och storen har åkt iväg en liten tur och tagit systemkameran med sig... *suck* Ska försöka få "den lilla" att arbeta med mig istället för emot så kanske jag kan få till några kort.

Idag har jag i alla fall inte mindre än TVÅ DT-alster att bjuda på... Jag och lilleman tog en tur till "det stora, billiga möbelvaruhuset" och fyndade lite ramar.... Jag köpte två varianter; ett två-pack med vita och ett tre-pack med obehandlade. När jag såg temat på Nordsaltens Hobbyklubbs utmaning visste jag precis vad jag skulle göra och så här blev det:


Detta är den som är obehandlad... Hur jag gjort? Kika in på Hobbyhärvans blogg så får du se.




Detta är den vita.... Samma visa, kika på Hobbyhärvans blogg så får du se mer och läsa om hur jag gjort. (obs! det finns så klart glas och baksida till denna ram också... men jag missade det vid fotningen)




Lifta gärna idén för det var suuuuuperroligt att göra... De skapade sig själv faktiskt... Lämna gärna ett litet spår för nyfiken som jag är så vill jag gärna se vad du gör!

Ta gärna en tur i Hobbyhärvans butik också... Det finns fortfarande en del kvar av rean och så har ju Mia fått hem de underbara GCD-pappren som jag använder hela tiden... *love them*

Ha en underbar dag oc tack för att du tittade förbi!!

5 kommentarer:

Maritha sa...

VILKA UNDERBARA RAMAR!! Lovely! =0)
Nu blev jag ju riktigt sugen att göra en ram.....

kram

Wenche sa...

Dette ble lekkert. Takk for at du deltar på NordSalten Hobbyklubbs utfordring.

-DT Wenche

Eva J sa...

Meeen gu vad mycket snyggt du har gjort. Ramarna är urläckra! Måste ju gratulera dig till top 5 down under, måste dit och kolla. Jättekul! Härligt att du ska fortsätta hos Hobbyhärvan, det blir jättebra.
Många kramar Eva

Pia sa...

wow så super lækkert, skønne farver .
knus Pia

Plundis sa...

Kjempelekre rammer du har dekorert!!

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk!!

Klem
Plundis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails