Honorable Mentions and Top 3

måndag 5 juli 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - Till en liten pojke

Hur har ni det i sommarvärmen allihop? *phu* Jag gillar inte när detär så här varmt... Det tär på mig, jag blir gnällig och orkar inte göra något. Tursamt nog så är pysselrummet emellanåt det svalaste rummet i hela huset... ;-)

Idag så får ni kila in på Hobbyhärvans blogg och kika på det här kortet för här får ni bara en liten smakbit...:



Det finns fler bilder där och mer info om hur jag gjort kortet. Det har numera sin plats hemma hos våra grannar som fick en liten Pelle för ett tag sedan.

Det blev ett kort inlägg idag, då jag har huset fullt med folk... Igår firade vi kalas och då stannade mina föräldrar kvar för att umgås med pojkarna några dagar. Hoppas ni får en underbar dag och att ni får vara lediga och kunna göra vad ni vill i den här värmen!

1 kommentar:

Ida H sa...

Det var till att vara uppe tidigt!
Jag väntade åtminstonde till 06.04...hehehe...
Jo här är det ketchupeffekt så det smäller om det!
Har mina ljusa stunder då allt bara faller på plats.
Ska scrappa lite till idag...men det blir nog bara ett kort...
Hoppas att Du & de dina får en underbar dag! Själv ska jag rensa i mina pallkragar- där har ogräset fått frodas fritt...scrapat lite liksom...
Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails