Honorable Mentions and Top 3

fredag 23 juli 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - Sarah Kay med en twist!

Idag är det dags för ett nytt kort av mig hos Hobbyhärvan. Här är en bild av motivet jag använt och om ni hoppar över till Hobbyhärvans blogg så får ni se hela kortet! ;-) Det kommer att vara värt besväret...





Ha det gott i sommarsolen! Här njuter jag av att det är lite svalare så det faktiskt går att andas.... Barnen och maken har åkt till farfar en sväng så jag är helt ensam... Händer MYCKET sällan! Tål att njutas av alltså... :-)

1 kommentar:

Maritha sa...

MEN LINDA vilket kort du gjort....jag föll handlöst!! helt galet fint!! Såååå kul med lite nya idéer. Härligt att jag hittat till din blogg!!

(tack själv för rara kommentarer,jag blir så himlans glad) =0)

Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails