Honorable Mentions and Top 3

onsdag 21 juli 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - Nu ni....

... ska ni få se en ny sak som jag testat. Jag hittade inspirationen och mallen hos Maya (i min sidebar; under inspirationsbloggar) som gör helt fantastiska saker. Hon är en av de första inspirationsbloggar som jag lagt upp tillsammans med Marianne och jag får hela tiden så mycket inspiration från dem. Sen har det ju tillkommit fler under tiden och jag vill inte vara utan någon av dem utan istället säga tusenfallt TACK för att ni finns! Och likaså även ett stor TACK till er som läser min blogg och alla snälla goa kommentarer jag får.

Nu ska jag visa er ett litet smakprov på vad ni hittar på Hobbyhärvans blogg idag.





Ja, ni kan säkert gissa vad det är... Superkul var det i alla fall att göra den!!! Det kommer garanterat att bli fler....

Annars väntar städning och plock här hemma idag för maken och storen kommer hem lite senare... Tror vi längtar lika mycket lilleman och jag. Kanske längtar han lite mer efter någon att leka med ;-)

Hoppas ni får en underbar sommardag, sol eller regn vilket ni helst önskar! (själv önskar jag regn så jag slapp vattna så galet hela tiden.... gräsmattan börjar likna öken...)

Lite PS: Även lilla kameran är på semester med maken... Tidigast i eftermiddag kan jag alltså fota de 4 alster jag liggande... Men den som väntar på något gott.... ;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails