Honorable Mentions and Top 3

måndag 12 juli 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - En blomma...

... eller en hel kruka full! Den här typen av kort har jag sett lite var stans och tycker det är så himla fint. Jag var tvungen att testa själv och om du klickar på bilden kommer du till Hobbyhärvans blogg och kan se fler bilder och läsa mer om kortet.



Annars håller jag på att få solsting i värmen... Jag har på sista tiden roat mig med att göra ett beställningsjobb på ett dopkort till en liten tjej och det kommer här framöver. Koret är klart men dopet var inte förrän i augusti och då får det förbli hemligt ett tag till... Men den som väntar på något gott....

Maken drar som ni kanske sett i tidigare inlägg till fjällen ikväll så jag hoppas att det blir lite mer pysslat nu... Vi har ju haft besök i nästan en hel vecka och då är det inte så socialt att sätta sig och pyssla... Men pysselsuget har funnits där, så klart!

Ha en fortsatt underbar dag!!!

2 kommentarer:

Nina sa...

Ohlala, for en super nydelig blomst *sukk* Lekre farger du har brukt!!

Klem fra Nina.

Pernilla/Trollwing sa...

Hej! Men vilken läcker idé!! Jag har aldrig sett den förr, blev ju hur nice som helst, så gulligt med blommorna och spetskanten, riktigt riktigt fin Linda!
Och du, tusen tack för dina ord, du skulle bara veta hur glad jag blir:)

Massa kramar!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails