Honorable Mentions and Top 3

lördag 24 juli 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - Att vila sig!

Visst är det underbart att vila sig i skugga under varma dagar? Här har det (tack och lov!!) blivit lite svalare. Igår morse när jag hämtade tidningen gick det faktiskt att andas ute....

Idag tänkte jag visa er ytterligare ett kort som jag gjort med material från Hobbyhärvans butik.





Hoppa gärna vidare in påHobbyhärvans blogg för att se mer av kortet.

Hoppas ni får en härlig dag! Det ska jag försöka ha... Tänkte göra något åt "skäms-hörnet" i vår trädgård.... Det var meningen att det skulle bli en damm men med två småbarn kändes det dumt så vi ska göra gräsmatta tillsvidare och vänta med dammen några år... Drömmen om dammen finns faktiskt kvar, men vi vill inte att pojkarna ska råka ut för någon olycka... lika bra att vänta alltså!

4 kommentarer:

Maritha sa...

Du är ju snabb du kära vän,det bara poppar fram kort....det ena finare än det andra! Jag gillar din stil måste jag säga! Härlig inspiration. =0)

Kramen

Pernilla/Trollwing sa...

Hej! Det här kortet är helt underbart! Verkligen ett riktigt sommarkort, supersött och dessutom blir din färgläggning bara bättre och bättre!!
Kram kram:)

Janie Printz sa...

What cute cards you make !!! They are all so adorable ...
Janie

Petra/Paradise sa...

VIlket härligt kort!! Man vill vara precis som den lilla råttan.
Avslappnad, gungandes i en hängmatta!
Tyvärr får man ju dåligt samvete över att man inte gör något..

KOrtet är i vilket fall ljuvligt!
Jag hade så gärna fördrivit min tid i pysselrummet, men med en 2årig son funkar det sådär.. ;)
SÅ jag får sitta här framför datorn ibland istället :)

Trevlig söndag, trots regn!

KRAM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails