Honorable Mentions and Top 3

lördag 31 juli 2010

*dancing with joy...*

I made top 5 at Magnolia Down Under!!! Again!!!! My christmas card with the snowy window... I'm just sooooo happy!!! Thank's everyone for lovely comments!!! They mean the world to me!


At the moment I'm have a crafting break for a few days because we have company staying with us, but I'll be back again tomorrow and then I will be crafting a lot because my husband will be off for the week....

Have a lovley Saturday and hope to see you again soon!!!

9 kommentarer:

Maritha sa...

JAAAAAA *skuttar av glädje* Jag såg din kommentar och kastde mej in på Down under.....Hurra för oss!!!

Kram kram raring

Annelie sa...

Åh så roligt, stort GRATTIS!!! Kan ju inte säga att jag är det minsta förvånad, det kortet är ju verkligen helt MAGISKT!
Kram Annelie

Mim... sa...

GRATTIS!!

Ida H sa...

GRATTIS!!!
Hur katten bär du dig åt?!
MEn det är ju i&fs inte konstigt; Du gör fantastiska kort!
Kram!

Louise sa...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!
Du är verkligen värd det :) Kortet är riktigt fiffigt och Tilda är så söt där hon står innanför fönstret :)

Jag har flyttat min blogg pga att en del har fått upp varningar om att min sida kan vara skadlig...:o Om du fortfarande vill vore det en ära om du följer mig ;)
Du hittar mig här: http://louisescrapperie.blogspot.com

Kram!

Eva J sa...

Wow! Ett stort grattis. Du är så himla duktig det här är ju superkul.
Grattis grattis
Eva

mhlcards sa...

Grattis! Verkligen roligt.

Kram Mari

Camilla sa...

Gratulerer!! Julekortet ditt er bare helt herlig!:)) Takk for kommentar inne hos meg:) Papiret jeg bruker heter Letraset, Cartridge Paper-Heavyweight (270g). Jeg prøvde først et annet, men dette er det beste av de jeg har prøvd:)
Klem, Camilla

Louise sa...

Jag är ledsen men jag blev tvungen att flytta igen, nu skall det förhoppningsvis vara för evigt ;)

Om du fortfarande är intresserad hittar du mig nu här (med ett extra s ;))
http://louisesscrapperie.blogspot.com

Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails