Honorable Mentions and Top 3

fredag 16 juli 2010

BnW... Superrolig skiss!

Åhhh, vad jag inte alls gillar den här värmen! Fast jag måste ju vara glad - det kom ju i alla fall 8 regndroppar igår *ironisk*. Orkar inte skriva på engelska idag (PLEASE, use the translation gadget in the sidebar)... Har varit upp i ottan med båda barnen idag... Lilleman vaknade tidigt som vanligt och idag vaknade även storen när vi försökte smyga upp... Synd, för han ska med farfar idag och jag vill inte att han somnar i bilen... Blir odrägligt att lägga honom och han är uppe längre än mig...

Jaja, nog tjatat om mig... Jag ska ju så klart visa kortet som jag knåpade ihop igår! Det blir favorit i repris vad gäller motivet... Får hem flera stämplar idag... *längtar*




Pappren kommer från GDC... Älskar dem verkligen!



Lite från sidan....




Ha en riktigt underbar dag!!!!

Sammanfattning:

Motiv: Belles 'n Whisles
Färger: Distress Refiller Faded Jeans, Brushed Corduroy, Chipped Saphire, Stormy Sky
Papper: GDC Ella Blue
Dekorationer: Blommor, Stickles Waterfall, kakservett
Stansar: MS

Y Tack för att Du tittade förbi!!! Y

6 kommentarer:

Ida H sa...

Så underbart!
Visst är det pestigt då barnen är i skarven sova/inte sova...minns den tiden med avsmak- inte kul men det går över som tur är! Vi ska alla den vägen vandra...
Jag får inte köpa något nytt material på länge...måste lägga alla mina pengar på hästen nu en tid framöver.
Så är det med många intressen...hehehe!
Kram!

Petra/Paradise sa...

Hejsan gumman!!

Kortet du gjort är ljuvligt!
Härligt att fotografera det i grönskan. Det blir så somrigt då :)

Älskar också de där papprena! Jag fick hem den för ett tag sedan och planerar att göra ett bröllopskort med dem.
Får se om det blir så.

Vill passa på att önska en trevlig helg!

OCh du, tusen tack vännen för dina alltid så söta ord inne hos mej! Du ska veta hur glad jag blir!! <3

Många goa och SVALKANDE kramar från mig!! :)

//Petra

karlinchen50 sa...

Hallo
die Karte ist bezaubernd, schöne Papiere und die Coloration ist perfekt. Wunderschön!
Ein erholsames Wochenende,
liebe Grüße Karla

Iris sa...

Gorgeous card, beautiful coloring and I love your paper choice! Thanks for playing with us at BNW this week. Hope to see you again next week!

Hugs,
Iris

Audhild sa...

Så fint kort du har laget. Liker fargene du har valgt. Gøy at du ville være med på utfordringen vår. Lykke til med trekningen av premie. Håper du vil være med på neste utfordring også.

Chelsea sa...

This is so sweet and beautiful!
The brown and blue is gorgeous, and our coloring is wonderful.
Have a great day.
Luv,
Chelsea

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails