Honorable Mentions and Top 3

söndag 18 juli 2010

Beställningskort....

(I'm sorry... the heat here in Sweden makes me blurry and unable to write in English...please use the translation gadget in the sidebar...)
Ja, jag hade tänkt att bjuda på ett beställningskort idag... Men ack vad jag bedrog mig!!! Jag hade ju GLÖMT att fota kortet.... Var helt säker på att jag gjort det men jag kan inte hitta det... Det var i alla fall till en golftokig 60-åring med en underbar stämpel från Serendipity på. Vikningen är densamma som på kortet jag visar istället.

Kortet matchar dessa två utmaningar:

Lovely hÄnglar only- Glitter
Winter Wonderland- Glittery Angels



Jag har använt ett av mina favoritmotiv...igen... hÄngla med julkula. Jag tycker hon är helt underbar!! Ändrat färgställningen något denna gång för att matcha pappren från MME, även de helt underbara!!! Är kär... Kan man vara kär i ett papper??


Kortet är ett slags tält-kort, tror vissa kallar det sick-sack-kort.



Lite charms, några blommor och så var det klart... Less is more....



Ha en underbar dag allihop och glöm inte att kika in till veckan... Har mycket att bjuda på då! Massor av alster för Hobbyhärvan... (har du inte redan kikat in så gör det för de har fortfarande en del rea kvar och en massa annat som är bra att ha!)

Sammanfattning:

Motiv: hÄngla med julkula
Färger: Distress Refiller Pumice Stone, Antique Linnen, Walnut Stain, Aged Mahogany, Old Book
Papper: MME
Text: Magnolia (troligen... har två likadana och de enda som skiljer är fonten, minns inte vilken som är vilken)
Dekorationer: Snöflige-charms, vita körsbärsblommor (sprayade med glimmer mist Sage), Stickles Stardust
Punch/Dies: Fern punch, Spellbinders frames, scalloped ovals och classic ovals (båda large)

Y Tack för att Du tittade förbi! Y

5 kommentarer:

Pia sa...

super sødt kort

Marianne's Craftroom sa...

Very cute cards, love the image. Thanks for playing at Winter Wonderland. Marianne x

Maritha sa...

Hej!
Tack för din fina kommentar på min blogg,jag blir så glad när det trillar förbi lite nya ögon. =0) KUL
Det gav ju mej chansen att kolla in din blogg......och hit tänker jag då verkligen komma tillbaka! Mycket fint!

Kram

Loraine Arderne sa...

Lovely card, love the colours and the image is wonderfull.

downrightcrafty sa...

oh wow MME papers I adore these, and love the layout of the card and the image is beautiful presented on this scalloped frame. Super snowflakes and love the glitter
Thanks for joining us this week at Winter Wonderland, hope to see you for the next challenge on Friday
Hugs Kate xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails