Honorable Mentions and Top 3

onsdag 2 juni 2010

Studentkort för Hobbyhärvan!

Idag visar jag ett kort som jag gjort som gäst-DT åt Hobbyhärvan!



Du kan läsa mer om kortet på Hobbyhärvans blogg, där du också hittar fler bilder. Alla dekorationer finner du i Hobbyhärvans butik. Motivet kommer från Whiff of Joy och texterna kommer från Skogstokiga (Lycka till) och hÄnglar och stÄnglar (Grattis till studenten).

Idag hoppas jag kunna börja med de 4 sommarlovskorten... Håll tummarna för att Posten gör sitt jobb!!! Ha en underbar dag och försök hinna med lite pyssel också. Lämna gärna en kommentar om du tittar förbi, det uppskattar jag, och så ger det mig möjligheten att titta förbi dig...!

1 kommentar:

Nina sa...

Ohlala, sååå nydelig kort ♥♥♥ Lekkert med de embossede swirlene og fantastisk malt motiv :)

Ha en fin kveld!!
Klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails