Honorable Mentions and Top 3

tisdag 8 juni 2010

StampARTic har en rolig skiss....

... och så klart var jag tvungen att testa...



Jag har använt ett Sarah Kay-motiv; Spring is back som är färglagt med distresser. Hon är utstansad med en spellbinder i min Epic. Embossingen är gjord med distress dyna Weathered Wood.



Pappren kommer från GDCs kollektion Ella Blue som jag är helt kär i. Så fina papper och färgtoner så det är inte sant!!! Tvärslån är ett "nät-band" eller vad kallas de???



Dekorationerna är lite körsbärsblommor, blad och en metallram med texten Grattis. I hörnen på pappren har jag satt mässingsfärgade öljetter.

Det var så roligt att följa denna skiss, lite tänka blev det allt... ;-)

På förmiddagen har lilleman och jag varit på dagis och hälsat på storen. Nu är vi hemma igen och liten sover... Skönt, då kan mamma passa på att blogga ;-)

Ha en underbar dag i solen!!!

5 kommentarer:

Mia sa...

Ooojjj, vad gulligt.
Effektfullt att använda spellbindern på det sättet. Ja,hela kortet är jättefint.
Ha det så bra så hörs vi, Mia

Jannhild sa...

Nyyydelig flott kort!!
Kjempeflotte farger og superfint malt motiv!

Du spurte på inkidobloggen om hvilken stanser jeg hadde brukt, og den er fra EK Border Punch
Arrows: http://www.franticstamper.com/ek-border.htm Fant den her. Men sikkert andre som også har den. Den er litt mindre og nettere enn Fiskars og Martha S border punchene.
Takk for koselig tilbakemelding på vognen ;))

Klemmer fra Jannhild

Maya sa...

Nyyydelig kort!
Så lekre papirer, vakre farger og nydelig malt motiv!!
Lekkert :)
Go`klem fra Maya

Rach sa...

oh wow what a beautiful card, such a sweet image.xx

Anne-Lie Ekebjär sa...

Jättefint! vilka härliga färger, så söt liten flicka.
mamma

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails