Honorable Mentions and Top 3

lördag 26 juni 2010

Sommarkort!

För ett tag sedan fick jag i uppdrag att göra ett studentkort till en tjej som bor i Danmark. Beställaren ville ha samma typ av kort som jag nyss gjort till Hobbyhärvan, så här kommer en favorit i repris.




Jag har använt ett Sarah Kay-motiv som jag målat med distress refiller.





Det är lite pilligt att stänga detta kort så jag har har satt ett band runt och man måste ta det lite varligt med alla blomdekorationer.... Jag fick nästan skicka med en manual till detta kort.




Idag blir det också ett kort inlägg, har en del som ska fixas och begynnande huvudvärk... Undrar just om det blir åska... Hoppas ni får en härlig och solig midsommardag!!! Måste bara avsluta med en bild på vad som kom i brevlådan i onsdags.... Underbara, härliga blommor!!! WOW!




Sammanfattning:

Motiv: Sarah Kay "Spring is back"
Färger: Distress Refiller Faded Jeans, Victorian Velvet, Scattered Straw, Tattered Rose, Tea Dye, Vintage Photo, Milled Lavender, Peeled Paint
Papper: Spillbitar (av Making Memories tror jag, samt Maja Design)
Dekorationer: Massor av rosor, blad, astrar och dekorationsbär, band samt en hydragea på insidan.
Övrigt: Alfabet från Adornit.

Y Tack för att Du tittade förbi!! Y

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails