Honorable Mentions and Top 3

torsdag 17 juni 2010

Sol och sommarlov!

Grattis lilla mamma som nu har sommarlov! Näe, alltså hon jobbar i skolan... så hon har sommarlov som är lite kortare än eleverna, men ändå...

Så klart skulle hon få ett kort när hon fick sommarlov och det fick bli i gult. Gjorde detta kort för någon vecka sedan för att hon skulle hinna få det i tid, så såg jag utmaningen på A spoon full of Sugar (länk se sidebaren). Det var att inspireras av solsken och det har jag verkligen gjort med detta kort.



Jag har använt en massa gult... Motivet är såå sött tycker jag!

Annars är det full fart här! Maken åker bort igen ikväll så nu blir det kvällspyssel en vecka framöver. Tänke testa JP Hobbys Midsommar CC. Har aldrig testat något sådant förut men någon gång ska väl vara den första! Hoppas ni får det bra och titta förbi imorgon för då ska jag visa något speciellt....

Sammanfattning:

Motiv: Tina Wenke
Färger: Distress refiller alla gula nyanser, Peeled Paint, Vintage Photo, Black Soot och Milled Lavender.
Papper: My mind's eye och grönt carstock
Dekorationer: Massor av blommor i gult, samt gula blingkvistar, orange organzaband och massor av gul Stickles
Stansar: Fiskars kantstans

Y Tack för att Du tittade förbi!! Y

3 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Vilket underbart sött kort du gjort!
det doftar sol & sommar! *luktar på*
Jättefint med allt gult/oranget!

Vad roligt med CC! Jag har själv aldrig medverkat i en CC å under midsommarhelgen är jag bortrest så det lär inte bli att jag deltar då heller..tyvärr.

KRAAAAAMIS!

Pernilla/Trollwing sa...

Hej! Men oh så härligt kort du gjort! Jättefint komponerat i färgerna och målat supersnyggt! Spännande att se vad du skulle hitta på till imorgon...?
Kram kram:)

Nina sa...

Ohlala, så nyyyydelig ♥♥♥ Herlig motiv og super lekkert med alle de vakre blomstene!!


Klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails