Honorable Mentions and Top 3

måndag 14 juni 2010

Skogsälva i grönt!

Idag är det måndag igen! Härligt och underbart?!? Har hunnit med och städa på övervåningen och färdigställt detta kort enligt skissen hos Sketchy Colors (se sidebaren).



Här är kortet i sin helhet. Jag har stecilerat omvänt på spellbindern och sprayat blommorna med glimmer mist irridecent gold. Alla blommorna är vita från början, de gröna är sprayade med glimmer mist Forest Green.



Inzoomat på motivet från Magnolias Fairytale-kollektion. Jag har lagt Stickles Star Dust på vingarna.

Hoppas ni får en underbar dag!!!

Sammanfattning:

Motiv: Tilda från Magnolia
Färger: Distress Refiller Bundled Sage, Shabby Shutters, Forest Moss, Peeled Paint, Tattered Rose och Tea Dye
Stämpar: Grattis från Hänglar
Papper: My Mind's Eye och cardstock i grönt
Dekorationer: Stickles, Rosor, blingstenar, Glimmer Mist
Stansar: Fiskars kantstans, Spellbinders Petite Scalloped Ovals Large
Y Tack för att Du tittade förbi!! Y

3 kommentarer:

Ida H sa...

Ljuvliga nyanser!
Glimmermist är en av mina bästa vänner...
Jag använder nästan bara vita blommor numera som jag sedan gör om.
Skulle vilja skaffa några retroblomspunchar så jag kan göra mina egna blommor
Kram!

Nina sa...

Wooaaw, såå nydelig kort ♥♥♥ Nydelig motiv og kall lekkert pyntet *sukk*

Klem fra Nina.

Yvonne Hagane sa...

Dette var rett og slett vakkert! Nydelige nyanser av grønt og så mange flotte detaljer!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails