Honorable Mentions and Top 3

lördag 26 juni 2010

Sketchy colors och A spoon full of Sugar och Stampavie and more!

Ett snabbinlägg till.... Jag har gjort ett kort som passar till utmaningen hos Sketchy Colors (rosa, blått och grönt), till A spoon full of Sugar (good luck/best wishes) samt till Stampavie and more (Hearts). Feel free to use the translation gadget in the sidebar.



Motivet är från Magnolia och jag har färglagt med distresser som vanligt... :-)



En närbild på dekorationerna, den stora rosen kom i laddningen som kom i veckan... Helt underbar!




Jag måste ju också visa er ett kort på min underbara iris som jag fått av Berit, en bekant till min mamma. Den blommar såååå underbart just nu...




Sammanfattning:

Motiv: Magnolia Tilda med cykel
Färger: Distress refiller Faded Jeans, Stormy Sky, Tattered Rose, Tea Dye, Vintage Photo, Walnut Stain, Shabby Shutters, Peeled Paint, Victorian Velvet, Black Soot
Papper: Rosa cardstock och designpapper från Prima (fram och baksida)
Dekorationer: Blommor, blad och dekorationsbär, blingstenar
Stämplar: Text från Magnolia "Loving Wishes"
Punchar: Hörnstans från Ek Success

Y Tack för att Du tittade förbi!! Y

3 kommentarer:

Maya sa...

Nyyydelig kort, Linda!
Nydelig malt, og lekkert design!!
Takk for at du deltar hos SC,
klem fra Maya :)

Chelsea sa...

Adorable stamps and beautiful coloring.
Wonderful heart corners and lovely papers.
Luv,
Chelsea

DeeDee sa...

Wonderful card!

Thank you for joining us at SAM this week!

Hugs from Germany,
Diana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails