Honorable Mentions and Top 3

måndag 28 juni 2010

Sketch Saturdays skissutmaning #109

Jag har lekt runt lite i pysselrummet igen... Detta kort blev klart igår men jag har inte orkat lägga in det förrän nu.... Man blir allt lite slö när solen skiner... ;-)




Skissen var superroligt att jobba efter som ni ser så jobbar jag vidare med mina julkort... Får jag ingen direkt inspiration att använda en specifik stämpel så funkar alltid julstämplarna... Denna gången var dock denna söta tomta från hÄnglar och stÄnglar ett inspirationsval! Hade dessutom fått hem det läckra pappret från Graphic45... Nu längtar jag ännu mer efter nya julpapper....

.....två minisar...


Storen går sista veckan på dagis inför sommarlovet och jag passar på att njuta med lilleman... Och hinna med allt som är svårt att göra när man har två barn hemma på heltid... Typ handla, klippa gräsmattan osv... Hoppas ni har det bra och kan koppla av med lite semester!

Sammanfattning:

Motiv: Tomta från hÄnglar och stÄnglar
Färger: Aged Mahogany, Forest Moss, Tattered Rose, Tea Dye, Walnut Stain, Vintage Photo, Antique Linen
Papper: Grönt cardstock, det rutiga från Graphic 45, det randiga och det med noterna från Inkido
Dekorationer: Rosor, löv, Stickles grönt, organzaband, blingstenar
Punchar: bladpunch, scalloped circle punch

Y Tack för att Du tittade förbi!! Y

5 kommentarer:

susanne´s smulor sa...

Supersnyggt!!
Måste nog inhandla lite julhänglar för dom är himla söta...
kram sussa

Ida H sa...

Nä nu måste jag bara ta tag i julkorten!!
Så sött!
Jag har den stämpeln någonstans...ska leta i pärmarna.
Kram!

Jo sa...

lovely card, beautiful colouring
thank you for joining in with us this week at sketch saturday
Jo xx

Nina sa...

Åhh, wooaaw, så lekkert julekort. Nydelige ark og super stilig med god jul teksten rundt motivet!

Klem fra Nina.

Marianne sa...

Åååå, dette kortet var fylt av julestemning!
Perfekt fargekombinasjon, og nydelig fargelagt motiv!

Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min, og for dytten jeg trengte for å få mine tutorials satt i system:)

Klemmer fra Marianne:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails