Honorable Mentions and Top 3

lördag 12 juni 2010

Ny stämpel från WoJ!

Jag har fyndat och köpt på mig en ny stämpel från Whiff of Joy! Har förälskat mig svårt i lilla Henry och den här är ju bara underbar!!!!!!

På Whiff of Joys Tutorialblogg (se länken i sidebaren under "Här hittar jag inspiration") finns Claudias roliga skiss som jag använde när jag gjorde detta julkort. Kändes mycket passande idag då det är mer november än juni ute... Grått, kallt och regnet öser ner... Enda skillnaden är att det fortfarande är grönt ute!



Jag har målat med distresser och använt massor av Stickles... Det ska glittra om julen!



Ett flertal olika blå julpapper kom till användning. Nu önskar jag nästan att det snart var jul på riktigt för jag vill ha nya julpapper...

Nä, idag hoppas jag ni har tid för lite pyssel idag när det ändå regnar. Eller så hoppas jag att solen skiner hos er! Ha det gott!!!!


Sammanfattning:

Motiv: Whiff of Joy
Färger: Distress refiller Black Soot, Vintage Photo, Frayed Burlap, Walnut Stain, Spun Sugar, Chipped Saphire, Faded Jeans, Shabby Shutters
Stickles: Dark Blue och Star Dust
Papper: Inkido, Maja Design, vit cardstock
Stämplar: Magnolia (text)
Dekorationer: die QK Snöflinga, silvrigt band
Chalk: Chipped Saphire
Punch: Papershapers Scalloped Circle


Y Tack för att du tittade förbi!! Y

2 kommentarer:

Nina sa...

Åååå! Det var et nydelig stempel og et nydelig kort. Tror jeg må inn og se hva som finnes av Whiff og joy stempler :)

Gittans Pysselsida sa...

Wow..jag har hittat en ny sida att sätta till Favoriter.
Ha en skön helg
Inga

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails