Honorable Mentions and Top 3

onsdag 9 juni 2010

Gäst-DT Hobbyhärvan: Underbara sommarlov!!!

Ja, tänk den som ändå fick springa ut på gräsmattan, barfota i vit sommarklänning och ha den där speciella känslan att ha ett långt sommarlov framför sig.

Här har jag (bara tack vare Mia på Hobbyhärvan) gjort 4 serietillverkade sommarlovskort. Det var ett beställningsjobb och korten är till lärare inför sommarlovet. Inte min vanliga typ av kort, då jag inte har något målat motiv, men de är alltid kul att göra något annorlunda. Beställare ville ha korten lite större och de typiska skolavslutningsfärgerna; syrén/grönt/blått/gult. Svår kombination, men kika gärna in hos Hobbyhärvan och titta på resultat. Ett litet smakprov ser ni här, men kika vidare så får ni fler bilder och detaljer på hur jag gjort. ALLT material kommer från Hobbyhärvans butik.




Här skiner solen och om en stund ska jag cykla till dagis och hämta storen. Lilleman och jag har varit och handlat idag på förmiddagen... Nu på eftermiddagen blir då alltså ganska lugnt... Ha en underbar dag, hoppas vi ses igen!

5 kommentarer:

Nina sa...

Wooaaw, så flotte de kortene er *sukk* Og super nydelig med alle blomstene!!

Klem fra Nina.

Anne-Lie Ekebjär sa...

Beställaren meddelar att de vart helt fantastiska i verkligheten. Hon var mycket nöjd. Stort TACK från beställaren och Mamma

Nina sa...

Takk for koselig kommentar i bloggen min :)

Jeg synes det er artig å lage eksekort, har flere maler som jeg skal prøve meg på senere

Nina sa...

Takk for koselig hilsen i bloggen min :)
Eskekort er artig å lage, finnes i mange tusen varianter. Har flere esker som jeg skal prøve meg på etter hvert.

Jeg legger meg til som følger av blogen din. Vil gjerne følge med deg videre. Mange fine kort her :D

Mia sa...

Oj, vad fin din blogg har blivit.
Ha dé så bra.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails