Honorable Mentions and Top 3

onsdag 30 juni 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - Vintage-försök!

Idag känns det lite mer motiverat att sitta inne framför datorn eller i pysselrummet... Det är lite grått men fortfarande varmt. Storen går sina sista dagar på dagis och lilleman vill helst inte gå hem när vi lämnar på morgonen. Det ska bli roligt att se hur han reagerar i höst när han faktiskt får/måste stanna kvar...

Idag har jag ett gäst-dt kort att bjuda på. Jag har återigen försökt mig på ett vintagekort och detta är ganska sparsamt dekorerat för jag tyckte pappret från Graphic 45 var så läckert. Klicka på bilden för att läsa mer om kortet och se fler bilder. Passa också på att se vad Mia och de andra DT-tjejerna har hittat på på senaste tiden, mycket att inspireras av!




Ha en underbar dag!!! Hoppas vi ses snart igen!

3 kommentarer:

Ida H sa...

Jamen kolla där!!
Du kan ju visst!!!
Så fint det är, du är helt klart på väg åt rätt håll.
Tack för ditt "besök", orkade inte kolla de små remsorna på pappret då jag gjorde inlägget.
Håller oxå på att röjja bland alla mina papper...har så många som aldrig blir använda & endel undrar jag varför jag överhuvudtaget köpte...
Puckat!
Kram!

Nina sa...

Tjolahopp :)

Fy fela, for et nydelig vintage kort du har laget *sukk* Motivet og papirene er jo bare sååå vakre ♥♥♥

Klem fra Nina.

Pernilla/Trollwing sa...

Åh, vilket vackert kort! Jättehärliga detaljer och med den där lite slitna looken. Gillar den rena, enkla stilen du fått till!
Kram:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails