Honorable Mentions and Top 3

fredag 18 juni 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan: En ny vikning!

Idag ska jag visa er ett kort, eller snarare en del av ett kort. Jag har gjort en ny typ av vikning (ja, för mig är den ny i alla fall...).




Vill ni se resten så får ni hoppa iväg till Hobbyhärvans Blogg och kika. Passa på att ta en tur förbi butiken också för dels har det kommit in lite nyheter och så finns det fortfarande kvar en massa spännande på rean! Jag har fyndat massor... Snart får ni se vad... ;-)

Hoppas ni får en härlig dag! Själv ska jag ta busungarna och ta mig iväg till biblioteket idag. Fika är utlovat och sedan får vi se vad vi gör. Storen har signalerat att han vill pyssla när lilleman sover middag... Ja, inte mig emot... ;-)

Hoppas vi ses snart igen!!!

Y Tack för att Du tittade förbi!! Y

4 kommentarer:

Nina sa...

Åhh, så vakkert og sommerlig kort du har laget! Nydelige farger og lekkert malt.

Ha en super fredag :)
Klem fra Nina.

Pysselmaja sa...

Hej! Tack så jättemycket för kommentaren. Vad kul att du hittade mig, och nu har ju jag hittat dig också. Du är jätteduktig, jag har kollat i bloggen=). Jag har scrappat i 2 år och har fortfarande inte hittat min stil.
Du får också ha en trevlig helg!

Mvh Emma

Lova sa...

Fin blogg :)

Ida H sa...

Hejåhå...
Tack för det fina vädret men det kommer med jämna mellanrum...regn därimellan...
Du är så duktig på att hitta rolig utmaningar! Jag hakar ju på direkt. Den med hänglar var riktigt trevlig.
Jag funderar bara på hur du får in deras logga i kanten..? Har de någon Html kod som man kan ta del av? Jag får ju tyvär jobba med sådana helatiden för att kunna utveckla min lilla blogg:(
Ha en underbar helg!
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails