Honorable Mentions and Top 3

torsdag 3 juni 2010

Ett riktigt sommarkort?? - Utmaning hos Sketchy Colors!

Idag ska jag visa er veckans bidrag till Sketchy Colors skissutmaning. En riktigt härlig skiss som jag säkert kommer att använda igen!!

Och det är inte ett sommarkort... Ja, jag vet att sommmaren är här nu, men det vänder snart och det blir jul igen i alla fall och man kan aldrig vara för tidigt ute med julkorten...!



Jag har använt Magnolias Tilda med mistel som motiv och målat med distress refiller. Jag har stansat ut motivet med en spellbinders die i min Epic.



Pappren kommer från Inkido, MME och så är det någon spillbit. Jag har chalkat julstjärnan lite och sprayat den med glimmer mist. Stjärnorna kommer från Stämpelgården.



Jag har gjort detta kort som ett z-kort och insidan följer samma skiss. Jag har stämplat "god jul" i rutan och jag tror stämpeln kommer från hÄnglar. I hörnet (där julrosen sitter på motsvarande sida) har jag stämplat en poststämpel från Magnolia.

Annars har jag fullt upp med min beställning. Jag har gjort ett kort och beställaren var nöjd så nu ska jag göra de övriga 3 så hon hinner få dem i tid.

I eftermiddag är det solen som hägrar och barnen... Utomhuslek... Härligt!!!! Ha det bra så hoppas jag vi ses igen!

3 kommentarer:

Ida H sa...

So nice!!!
Gå in till en tapetförsäljare & fråga om Du kan få några utgågna tapetprovskartor- du vet de här tunga pärmarna man får låna hem.
De brukar ha några på lager & där har du ett fantastiskt utbud av papper...som är GRATIS!!!
Pröva, jag fick tipset av en vän så nu har jag 6 pärmar med över 500 papper...billigt & bra!!
Kram

Lena Katrine sa...

Kjempeflott kort med nydelige papirer!
Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
Go'klem, Lena K

Pia sa...

super skønt kort med lækre detaljer.
knus Pia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails