Honorable Mentions and Top 3

onsdag 16 juni 2010

Bebiskort till Just Magnolia

Idag ska jag visa ett kort där jag använt ett band som jag köpt för flera år sedan. Jag hade nämligen en tanke om att börja scrappa LOs... Så blev det inte och bandet blev liggande.. Tills jag såg skissen hos Just Magnolia denna vecka. Här är kortet:




Det är ganska sparsamt dekorerat och pappren är blå och bruna.



Här är en närbild på motivet, tycker det är himla gulligt.


Sammanfattning:

Motiv: Magnolia "Tilda med Tingla"
Färger: Distress Refiller Milled Lavender, Brushed Corduroy, Faded Jeans, Vintage Photo, Tattered Rose och Tea Dye
Papper: My Mind's Eye och brunt cardstock
Stansar: Spellbinders Label 8
Dekorationer: Hydrangea, blå ros, dekorationsbär, blå halvpärlor och band, charm en ängel med texten "made for an angel"
Stämplar: Text "en liten kille" från Inkywings

Y Tack för att du tittade förbi!! Y

2 kommentarer:

Sanne sa...

What a lovely card, it is really cute!

Sanne :o)
www.embellishments.de

Lilian sa...

Your card is just sweet!

Thanks for stopping by my blog for the Belles N Whistles blog hop!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails