Honorable Mentions and Top 3

tisdag 11 maj 2010

Utmaning hos Sketch Saturday!

Nu är det dags igen... Jag har gjort ett kort efter den superhäftiga skissen hos Sketch Saturday!




Som motiv har jag använt Magnolias Edwin med ros och färglagt med distresser. Pappren kommer från MME. Kanten är stansad med MS Embossed ZigZag. Dekorationerna är en ros, lite körsbärsblommor som jag sprayat med glimmer mist (irridecent gold och den uppe i hörnet med sage)samt knappar. Texten har jag fäst i en hållare som jag köpt på pappersvinden.



Lite från sidan. Dekorationerna och texthållaren ger lite höjd åt kortet.

Håll nu tillgodo med ett litet smakprov på morgondagens inlägg...



Ha det så härligt i vårsolen så hoppas jag vi ses imorgon!!

2 kommentarer:

susanne´s smulor sa...

Å, vilket fint kort!! Gillar hur du använt färgerna...verkligen harmoni i kortet. har tittat runt i din blogg och ser att du har gjort mycket fint!!!
Hit kommer jag fler gånger...
kram sussa

Marianne sa...

Dette var råååflott!!! Elegant med blomstene, og stilig med metallpynten!!
Klem Marianne:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails