Honorable Mentions and Top 3

lördag 1 maj 2010

Jag har blitt med Award!!

Jag har fått en award av Ida! Den ska kopieras och skickas till 7 andra bloggare som jag inspireras av och så ska jag berätta 7 saker om mig själv.





7 saker om mig själv:
- gillar nya sätta att göra kort (vikningar, dekos mm)
- kopplar av med trädgårdsarbete (när det inte blir ett "måste" så klart...)
- de smäller raketer i USA när jag fyller år
- jag har två underbara busungar
- älskar hösten
- älskar årstidsskiftningarna
- har fått smak på en massa utmaningsbloggar och nu kan jag bara inte låta bli....

De personer som får min award är följande bloggar som inspirerar mig SÅ otroligt mycket i min hobby (då det är välbesökta bloggar så har jag valt att inte lägga en kommentar till dem om att de får awarden, då flera av dem har undanbett sig detta. Då blir detta mitt sätt att uppmärksamma deras arbete istället.) Om du inte redan gett mig awarden, Ida, hade du också funnits på listan.

Trollwings Kortmakeri
Mayas Hobbyblog
Paradises Pysselvrå
Yvonne's
Camillas blogg
Camillas Magnolia kort
Mariannes papirverden


Jag bockar och bugar, Ida! Tack för din uppskattning!

Vi ses snart hoppas jag, har lite kort på lager....! Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Maya sa...

Tusen tusen hjertelig takk for awarden :)
Og tusen takk for at du vil gi den videre til meg, det setter jeg stor pris på!
Jeg er elendig til å gi de videre, men setter stor pris på hver og en av dem :)
Go`klem fra Maya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails