Honorable Mentions and Top 3

söndag 30 maj 2010

Grattis lilla mamma!

Nu har det blivit dags för mig att visa mammas morsdagskort. Jag har ju visat några tidigare, men inte mammas. Förvirrat nog var detta kort det första jag gjorde och det blev klart för någon månad sedan... Det kommer här:



Jag har använt ett Magnolia-motiv från den nya farytail-kollektionen och målat med distress refiller. På stjärnan jar lagt lite stickles i gult.

Pappren kommer från MME och jag har även lagt till ett gammalt bokblad. Ett av pappren har jag stansat med MS Doily Lace. Ett vitt organzaband är knutet över det randiga pappret. Det turkosa cardstocket är inte rikigt så skarpt i färgen som bilden visar...

Jag har dekorerat med en blomma, halvpärlor, blingstenar, ett silverhörn och en metallblomma. Texten är från Inkido och jag har stämplat med distress dyna Tattered Rose men jag har duttat på lite Vintage Photo också på visa delar...



På insidan har jag använt samma papper och så har jag stämplat med en annan Inkido-text (en av mina favoriter...)


Jag vet att min mamma gillar färger så detta kort är mer färgglatt än de jag normalt sett brukar göra. Är mer dov i färgtonerna annars...

Ha en fantastiskt söndag och en härlig mors dag!!!! Hoppas vi ses....

1 kommentar:

Anne-Lie Ekebjär sa...

Tack så jätte mycket för det fina morsdagskortet. Det var så fint, med pärlor till mor. Världens duktigaste Linda, mamma är så stolt.
Tack Linda.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails