Honorable Mentions and Top 3

måndag 17 maj 2010

Grattis kompis!!

Igår var vi på barnkalas och firade en liten kompis till våra stora kille. Han fyllde tre år och hade kalas på dagis. Mycket praktiskt då det faktiskt är anpassat för många barn!

Här är kortet som han fick.



Motivet är ett äldre från Magnolia. Har målat med distress refiller. Pappren är troligen MME. Jag har stämplat med dyna Broken China och även färgat in tagen lite. Jag har fäst tagen med miniskruvbrads. Trean har jag klippt ut i cardstock och chalkat kanterna med broken china.

Jag har dessutom TRE beställningskort så det kommer mer framöver. Dessutom har jag en tanke om att göra lite utmaningskort också.

MEN nu är det vårsolen som hägrar. Lilleman är redan ute och springer... Ha det gott så hoppas jag vi ses!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails