Honorable Mentions and Top 3

fredag 7 maj 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan!!

Jag har fått förmånen att vara gäst-DT för Hobbyhärvan. Mia var inne och kikade runt på min blogg och frågade om jag var intresserad och det är ju solklart! Visst ville jag det!!!

Här är mitt första bidrag som gäst-DT:



Motivet heter Mouse in a tea cup (Tina Wenke) och ni kan läsa mer om kortet samt se fler bilder om ni kikar in på Hobbyhärvan. Passa på att ta en titt i butiken också, där finns det så mycket fint!


Ha en nu en underbar helg och se till att få tid till lite pysssel också! Själv ska jag röja lite och sedan ska jag ut och plantera lite blommor... Pyssel blir det (givetvis) också... ;-)

3 kommentarer:

Ida H sa...

Grattis!
Vad kul med en DT förmån!!!
Dit kommer jag aldrig att komma...suck:(

Himla söt stämpel!
Kram

mhlcards sa...

Grattis till uppdraget!
/ Mari

Eva J sa...

Grattis till uppdraget, så himla roligt att få ha dig som dt-kompis. Det ska bli spännande och se dina alster och vad du nu kommer att hitta på för fint.
Kramar Eva

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails