Honorable Mentions and Top 3

onsdag 19 maj 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - Ett nytt kort!

Jag snorar vidare... Fy för att vara sjuk!!! Än så länge är det i alla fall inte så varmt här och solen lyser med sin frånvaro, så det är väl tur i oturen...

Nu ska jag ta det lugnt ett tag medan lilleman sover middag men först detta:

Ett kort som jag gjort för Hobbyhärvans räkning. Det är ett crisscross-kort och motivet kommer från Sarah Kay. Jag tycker att hennes motiv är alldelens underbara och då särskilt det här eftersom jag älskar fjärilar!!




Du kan läsa mer om kortet i Hobbyhärvans blogg och allt material finns i Hobbyhärvans butik. Textstämpeln kommer från Arkivet.

Hoppas ni mår bra och har en härlig dag så ses vi!

4 kommentarer:

Anne-Lie Ekebjär sa...

Du har så rätt, kortet är helt underbatr med den fjärilen på, har det ju i min hand så jag vet. Sparar det till något alldeles speciellt tillfälle. Vila dig nu,
så att du orkar resten av dagen.
Kramar från din mamma

Petra/Paradise sa...

HImmel vilket läckert kort!! WOW WOW!
Snygg vikning. SKa göra den också nångång framöver hade jag tänkt. det blir så läckert! :)

Vänta du bara..snart blir säkert också norra delen av Sv invaderad av sniglar..uääk..
Ladda ordentligt med saxar och salt å ..jah..allt annat som man brukar använda för att ta dö på de små liven ;)

KRAM!

Pernilla/Trollwing sa...

Men Linda, vilket kort du gjort!! Såååå underbart!! Jättesnyggt färglagt och den där vikningen var hur fin som helst! Vad nice det blev med kantstansen och spetsen bakom, urgulligt verkligen.

Kram på dig:)

susanne´s smulor sa...

Snyggt! Du är så himla duktig...varje gång jag kikar in hos dej så blir jag toksugen att scrappa..
kram sussa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails