Honorable Mentions and Top 3

onsdag 12 maj 2010

Gäst-DT för Hobbyhärvan - Ett nytt kort!

Jag har gjort ett stafflikort till Hobbyhärvan denna gång. Grattis-kort kan man ju inte få för många av... ;-)



Motivet är Sarah Kays "Olivia with her kittens Kiki and Suger". Här har jag verkligen frossat i rosa och grönt!

Allt matrial kommer från Hobbyhärvan utom textstämpeln.

Du kan läsa mer om kortet på Hobbyhärvans Blogg.


Nu ska jag se om jag kan få något gjort. Lilleman och jag har varit på öppis idag... Skönt för honom att få leka med lite andra barn.

Ha en härlig dag, så hoppas jag vi ses!

3 kommentarer:

Petra/Paradise sa...

Ett UNDERBART gäst-DTkort du gjort vännen!!
Älskar färgerna å så snyggt det blir med stafflivikningen :D
LÄCKERT LÄCKERT!!

KRAAAAAM

Pillan sa...

Jättesnyggt! har du ngn "anvisning" på hur man gör stafflikort?

Anne-lie Ekebjär sa...

Tack för ett härligt"gottehus" och för ett härligt besök av hela familjen. staflikortet som du gjort vart väldigt fint tycker jag.
Kram mamma

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails