Honorable Mentions and Top 3

torsdag 13 maj 2010

En liten fågelholk!

Japp, jag har gjort ett fågelbo. Följde mallen i Magnolia Ink men den funkade så där... Lite skevt blev det allt, så jag får nog ta och skissa upp en egen mall istället. Så klart blev det lite extra skevt sedan jag blev tvungen att limma ihop den igen eftersom lilleman fick tag i den och slet sönder.... Kan dock bara skylla mig själv för det ska ju inte vara 1½-åringar i ett pysselrum....



Detta var dock mest en test för att se om det funkade så jag har använt papper som jag haft "forever". Kanterna är chalkade och doodlade.



På framsidan sitter det en massa rosor som är sticklade med copper.




Stämpeltexten på taket kommer från Inkywings. En liten charm i form av en ros fick också plats där (fast jag ser att den vänt på sig på bilden...).

Hoppas ni får en underbar helg! Från mig blir det sparsamt med inlägg då vi har mycket annat för oss, men på lördag kanske det kommer något mera... Den som väntar på något gott... Jag kan lova att det blir något annorlunda för att vara jag... ;-)

Vi ses!

4 kommentarer:

Ida H sa...

Jättesöt!
JAg upplevde oxå att mallen inte stämde men men...det är bara att klippa & klistra själv!
Kram!!

Ninni sa...

Oooch här sitter jag som en fågelholk och dreglar hihi!

Jättefin holk - jag saknar ord!

Pernilla/Trollwing sa...

Hej!
Vilken härlig holk, den är supercharmig och inte gör det nåt alls att du fick "hjälp" :)
Stafflikortet i förra inlägget har du också lyckats kanon med, såååå fint!
Kram kram:)

Lena sa...

Superfin fågelholk! Jag har också tänkt att försöka mig på den men har inte kommit till skott än.
Stafflikortet har du också lyckats med! Vilka underbara färger och så fint färglagt.
Tack för din fina kommentar i min blogg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails