Honorable Mentions and Top 3

måndag 19 april 2010

Utmaning till StampARTic

Jag som ALDRIG varit med i en utmaning tidigare har nu blivit riktigt biten. Det är ju hur kul som helst så här kommer tredje kortet i rad som är producerat till en utmaning, denna gång hos StampARTic.

Utmaningen var att göra ett runt kort med blomstertema och här är mitt bidrag.




Jag har valt ett Sarah Kay-motiv; Bernadette Admiring the spring flowers, och färglagt med distresser. Har använt ett mörkrött/vinrött cardstock och papper i rosa toner från Making Memories (det är fram och baksida av samma) och det randiga vet jag inte, kan vara MME men jag är inte säker... Jag har i alla fall använt två bitar av detta. Har dekorerat med blommor och stansade kvistar "Ash Bransch". Längst ner på kortet har jag stämplat med distress ink Vintage Photo "Vår i luften" från Scraplyckan. Längst upp har jag knutit ett band i vikningen.



Ha det så gott i vårsolen! Lilleman och jag ska passa på att gå ut och kratta medan storebror är på dagis. Ska sedan fortsätta med ett till utmaningskort... Vi ses!!

1 kommentar:

anne-lie ekebjär sa...

Heja på Linda!
Jag tycker att du lyckas jättebra med det du hitills gjort. man blir så sugen på alla fina kort. Lycka till med inspirationen och du är så duktig, tycker din mor och far. Vi är jättestolta över dig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails