Honorable Mentions and Top 3

tisdag 27 april 2010

Underbara Melinda!

Har en liten lugn stund nu när båda pojkarna är ute i sandlådan och leker. Det är så härligt att se att de har varandra!

Här är mitt sista utmaningsbidrag på mässan i Avesta. Här var uppdraget att göra ett kort efter en särskild skiss.



Jag har använt ett Whiff of Joy-motiv; Melinda Blowing hearts, som är målad med distress refiller. Texten "Loving Wishes" är från Magnolia. Även pappren kommer från Magnolia, den senaste kollektionen. Har dekorerat med massor med blommor från Pysseltagen, superfina!!! Utstansade blad, mulberryblad och en bling-kvist har också fått självklara platser på kortet. Jag har använt en hörn- och kantstans från Martha Stewart.



Insidan är lika som framsidan. Textrutan har jag färgat in lite med vintage photo och stämpeltexten kommer från Magnolia, stämplad med Walnut stain.



Kortet är z-vikt, vilket jag tycker är läckert för då får man blomdekorationen även på insidan...

Vi ses!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails