Honorable Mentions and Top 3

fredag 16 april 2010

Tack så mycket!!

Jag har återigen fått kläder från snälla A efter henne son T. Fick då en anledning att gå in i pyssleriet en stund och göra ett tack-kort. Hon har inte fått det än, men jag tror inte att hon är här inne och kollar så det är nog riskfritt att lägga ut det... ;-)

Jag har valt ett nytt Sarah Kay-motiv som är helt underbart! Det är "Zoe gazing at butterfly".




Jag har målat med distresser och klippt runt motivet. Jag ville ha så mycket av mönsterpappren framme som möjligt då jag tycker de är så enormt vackra. Det är Maja Design... så klart!



Jag har hållit kortet väldigt enkelt eftersom jag tycker att pappren ger så mycket effekt, men lite blommor kunde jag ju inte hålla mig ifrån.



Texten är från Inkido och jag har stansat ut en stor fjäril från Martha Stewart och dekorerat med. Bladen runt blommorna är stansade med ash branch. Alla papperskanter är chalkade med brunt och fjärilen är sprayad med glimmer mist.

Eftersom jag älskar att skapa saker men för tillfället inte har någon att skapa åt (är klar med alla projekt ända fram till mors dag...) så håller jag nu på med ett antal bidrag till olika utmaningar, bara för skojs skull. Jag är nästan klar med ett bidrag till Et Tryyks utmaning; att göra något på temat vänskap i färgerna grönt och beiget.

Har några andra på lager också som ska göras, bara för att det är såååå roligt!!!

Vi ses!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails