Honorable Mentions and Top 3

onsdag 21 april 2010

Nästan 200.....

...besökare har min blogg haft och merparten måste jag medge är sista månaden. Men kul är det i alla fall.

Tänkte göra ett litet snabb inlägg och visa en altrad tändsticksask som jag gjort.




Tyvärr hamnade bilden så sniskan och jag glömde vända den innan jag lade in den... Sånt är livet!!

Motivet är Tilda Pirat som är målad med distresser och pappret kommer också från Magnolia, skulls and bones. Bannern och texten har jag gjort själv.

För er som missat det så har de nya Magnolia-stämplarna nu kommit ut, men (tyvärr) så är inte sago-tema riktigt min grej så det blir inte så många köp denna gång. Jag skulle hellre se att de kom till stämplar från Magnolia med tex fotbollsspelare, golfspelare och en ny bebiskollektion... Men det är ju jag!

Det kommer nog något till kort idag, kanske när lilleman sover... Vi får se vad jag hinner, har några på hög som ska visas... ;-)

Och Lena; jag prioriterar... Jag hinner för att det är roligt och för att jag gör det på alla småstunder jag har ledigt...

Vi ses!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails