Honorable Mentions and Top 3

måndag 26 april 2010

Minns en vacker sommardag....

.... eller kanske tidig höst. På det här kortet var min äldsta son 1½ år och hjälper mamma att vattna. Vattenkannan och nappen, båda lika älskade vänner som han själv är min älskade vän...

Temat på andra utmaningen på träffen var att skapa något som skulle innehålla orden "Älskade vän" (fast man fick böja hur man ville) och här är mitt bidrag.




Jag har använt ett dovt grönt cardstock och papper som jag faktiskt inte vet var de kommer ifrån (de kan vara MME, har många sådana...)



Jag har använt två olika sorters alfabet, dels det lilla från xxx och dels det stora från xxx.



En närbild på blomdekorationerna. Har använt en rondell och en halvpärla till en och en har fått en metallblomma från Kort og Godt i mitten. En blomma har fått lite effektgarn runt sin brad.

Nu har jag ett kort kvar att visa som är klart, men jag har en hel del på gång, bla så är jag sugen på att vara med i Whiff of Joys utmaningen denna vecka, liksom Sketchy Colors.... Ja, jag har ju blivit riktigt biten på att vara med....

Hoppas vi ses!

1 kommentar:

Ida H sa...

Så vackert! JA visst längtar man till sommaren!
Kan inte fatta att jag vann den där tävlingen!!!
Tack för att du kolade hade inte en susning om att den var över...
Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails