Honorable Mentions and Top 3

fredag 2 april 2010

Jag har hittat Påskmust Light!!!

Helgen är räddad!!! Är så anti socker och så var jag och besökte den lokala "Stig-butiken" (som har samma storlek som en mindre flygplats...) och där hittade jag ingen Påskmust Light. Fattade ingenting så jag var tvungen att fråga... Nej, någon sådan fanns inte fick jag till svar efter att killen ringt den ansvariga för avdelningen och frågat.

Märkligt då jag sedan hittade massor på den ännu mer lokala lilla butiken i kvarteret som har små glada Pac-mans i sin reklam... Så jag köpte några men orkar nog inte altra alla. Testade dock en eftersom jag hade ett färdigt motiv. Gillar det verkligen, köpt hos Hobby och Hantverk. Det var dock lite för stort för det här projektet och dessutom blev det lite för styvt papper.



Motivet i närbild.



Baksidan. Jag har använt blom-öljetter från Landstoken. Jag satte ett band istället för ett snöre denna gång. Har stansat på den gröna "ribban" med en deep-edger från Martha Stewart.



Vi ses!

1 kommentar:

Pia sa...

jeg har købt Sizzix dies fra Tim Holtz som kan skære i meget tykt karton, kork, canvas og lignede. scrapfactory.dk har de nye dies http://scrapfactory.dk/shop/dies-tim-holtz-395c1.html
Du kan også købe færdige udstansninger fra Tim Holtz, grungeboard i forskellige temaer hvor der også er hængsler i. Hvis du ikke forstår mit danske skriver du bare igen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails