Honorable Mentions and Top 3

onsdag 14 april 2010

Grattis till nya jobbet!!! :-)

Min syster har fått nytt jobb och nu hoppas jag att hon ska hitta ett litet kort i sin brevlåda idag (skulle du vara här och tjuvkika så STÄNG!! du får allt vänta till du kommer hem...)

Jag har använt ett Whiff oj Joy-motiv; Melinda blowing hearts. Gillar verkligen dessa motiv!!! Så fina!



Pappren jag använt kommer från Magnolia, dels den nya kollektionen och dels Yummie-kollektionen. Jag har lagt på mycket vintage photo för att "smutsa" ordentligt.... Textenstämpeln är Inkido och en favorit så klart!! I vikningen har jag satt ett organzaband i gråblått.



Jag har målat med distresser och satt lite halvpärlor som dekos.



En närbild på blommorna. Hittade jätteroliga blommor, callorna, som är i lite som skumplast...



Här är insidan... En historia i sig... Jag la ut hjärt-paljetter och sprayade med glimmer mist på. Blev rätt ok, men det var dåligt papper så det blev knöligt. Ska testa med ett annat sedan. Har satt dit utstansade retroblommor och en textruta.

Igår fick jag för övrigt paket med min ny Tim Holtz-die. Hardware findings heter den och är såååå läcker. Lite knepigt att lura ut hur den skulle funka i epicen men skam den som ger sig. Har redan en idé till svärfars födelsedagskort...

Ha det härligt i vårsolen, till helgen blir det busväder igen... Vi ses!

1 kommentar:

Maya sa...

Åhh men så flott kort!!
Nyydelig på utsiden og såååå utrolig lekker innside!
Nydelig med hjertene og glimmermisten!
Klem fra Maya :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails