Honorable Mentions and Top 3

torsdag 8 april 2010

Avesta.... åh, Avesta....

Tänk att det ska kännas som att två veckor är såååå lång tid!! Jag och PappersLappen ska till Avesta på pysselträff och mässa den 24:e april. Det ska bli så roligt! Den här gången säger plånboken att fokus ska ligga på träffen och inte på mässan.... Tur att det blir bil denna gång så jag kan packa ALLA saker jag har så jag slipper köpa så mycket. Men det är klart, det blir ju en del trots allt...

Har hittat ett par tävlingar som jag gärna skulle vara med i men jag har lite idétorka... Vi får väl se vad som kommer...


Annars har jag gjort ett kort ganska klart, men det dröjer innan det ska iväg till sin mottagare så det kommer väl här i sinom tid...

Kanske får någon inspiration och då dyker det upp här på en gång! Har ju massa nya motiv som jag skulle vilja använda... :-)

Vi ses!

2 kommentarer:

Lena sa...

ja det är "bara" 2 veckor kvar....ska bli så trevligt trevligt. Fick precis ett bra besked att företaget jag frågat kommer att ta med sig massor av glimmer mist samt att de kommer att dema det! inte hälsosamt! :-)
Kram

Anna sa...

Kul!! Jag ska oxå till Avesta och pyssla :)
Kom gärna fram och hälsa det vore kul.

Grattis stämplen är från ett textark som skapahobby har tagit fram
http://skapahobby.wordpress.com/2009/06/30/tidningar-och-clearstamps/

Trevlig helg!!
//Anna

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails