Honorable Mentions and Top 3

tisdag 16 mars 2010

Nya distresser!

Japp, idag har mina nya distresser kommit. Jag har varit sugen på att beställa de nya färgerna ett bra tag nu, men tänkte vänta tills mässa i Karlstad. Döm om min förvåning när INGEN av 14 företag hade lyckats få hem dem! INGEN!!! Standardsvaret var att de satt fast i tullen... Fast fler andra företag hade redan ute till försäljning på nätet... Ligger man på lite och är först så får man sälja mer...

Hur som haver så har jag beställt från BumbleBee, de hade dessutom oslagbart pris 43 kr/flaska och det är bra! Billigt, bra och jättesnabb leverans - kan det bli bättre!?!?!?

Jag fick hem följande färger:

* Spun Sugar
* Victorian Velvet
* Stormy Sky
* Forrest Moss
* Rusty Hinge

Jag har väl tänkt att jag ska köpa alla, men det får kanske bli på Avesta-mässan. Hoppas på att något utställande företag har mässpris/paketpris... Det var det annars dåligt med på mässan i Karlstad. Fick tag på Inking tool och refiller till bra pris (100 kr) hos Arkivet men annars var det mest ProMarker och knappt ens det som det var bra pris. Då jag nästan slutat med ProMarker så var det inte så intressant...

Svensk Scrapbooking har lagt ut en "save the day" på Facebook. 2-3 oktober är det träff och mässa i Karlstad igen... Vi får se...

Ha det gott i vårsolen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails