Honorable Mentions and Top 3

lördag 20 mars 2010

Mera pyssel!

Här kommer mitt ljus som jag gjort.



Jag har använt samma motiv som till kortet och stämplat på silkespapper (den sträva sidan) och sedan använt en embossingfön för att värma fast pappret på ljuset. Då syns inte pappret men motivet syns. Jag har stämplat med distressdyna Vintage Photo. Texten är stämplad med Walnut stain.



Den runda vänskaps-cirkeln är från Liten Tingla och finns på Arkivet. Superfin!




Här är tändsticksasken. Jag har använt Magnolia-papper och Magnolia-motiv, dock en annan häxa... Jag har lagt på en grattis-stämpel från Inkido som jag embossat i moss-grön samt ett antal halvpärlor.



På kanten har jag satt en tag där det står att man ska komma ihåg att släcka ljusen. Tyvärr drogs texten ut lite....



Vi ses!!

2 kommentarer:

Ida H sa...

Så himla coolt!
Jag ´bara måste testa ljuset! Är det vanligt vitt silkespapper du använt? Vattenfast dyna?
Så läckert!
Tack för inspiratiónen
Ida

Ida H sa...

Hjärnsläpp...såg nu att du använr distress...ska läsa först. Brukar alltid titt apå bilderna först...
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails