Honorable Mentions and Top 3

tisdag 23 mars 2010

Hipp, hipp Hobbyhärvan!

Förra veckan lade jag som bekant alldelens för många beställningar... Så idag var det paket-dags. Jag fick paket från Hobbyhärvan, den sista shoppen som jag beställde ifrån! Helt otroligt snabb leverans och sånt premieras verkligen! Kan mycket väl tänkas att det blir fler beställningar därifrån i framtiden. Dessutom hade de min hett efterlängtade stämpel Zoe gazing at butterfly från Sarah Kay. Har redan provmålat den... :-) Sen hade jag också beställt "underlägg till brads" vad de nu kallas.... Blomliknande metalldelar som man lägger mellan en brad och pappersblomman... Superfina! Hade även lagt med i inkidos "hjärtliga gratulationer" i beställningen. Älskar den men tyvärr kunde jag inte använda den till det jag hade tänkt men den kommer GARANTERAT till användning framöver! Det var ju inte heller fel att jag fick en välkomst-present från dem som ny kund. Det kommer snart ett bildbevis här i bloggen...

Fick även paket från Landstoken, som också är snabba på leverans. Fick 3 flaskor distresser och öljetter. Tänkte jag skulle testa...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails