Honorable Mentions and Top 3

torsdag 25 februari 2010

Ojojojojoj.... vilken vecka!

Hua, nu är det inte roligt längre! Stora sonen kräktes natten till igår så han är hemma från dagis. Igår åkte pappan till fjälls med sina kompisar tills på söndag och inatt var det min tur att bli dålig... Stora killen sov i pappas säng så han vaknade när jag gick upp och satt sedan hos mig i badrummet i 1½ timme tills det var dags för sängen igen. Där kan man prata om omtänksamhet, särskilt när det handlar om en pojke på tre år. Han har ju dessutom varit så hemskt pappig de senaste åren... (!!!) men nu när han var kräksjuk så ville han ha sin mamma, det säger väl ändå något... ?Lilleman har än så länge klarat sig, men vi väl se... Han kräks ju ändå av sin j!##¤kla magmun som ännu inte sluter helt tätt trots att han är 18 månader...

Var och pysslade hos L i söndags och jag skulle ljuga om jag skrev att det blev mycket gjort av pysslande. Men vi pratade som vanligt en hel del... Pysslet fick liksom komma lite i andra hand och det gör ju inget för man vill ju inte helt pyssla slut på sig själv till nästa helg.

I övrigt kommer ett av mina första alster här och det är jag faktiskt fortfarande förhållandevis nöjd med. Ju mer man utvecklar sitt pysslande desto mer missnöjd blir man ju med det man producerat tidigare....




Motivet är Magnolias Mysiga Tilda och jag har målat med akvarellpennor. Dekorationerna (knapparna) är från något Panduro-kit. Jag skickade det till en fd kollega och vän som fick nytt jobb och önskade grattis....

Återkommer förhoppningsvis snart med fler uppdateringar. Håller ju som sagt på med ett tackkort och ett födelsedagskort. Sen ska lilla mamma/mormor ha ett födelsedagskort också. Blir jag frisk hoppas jag hinna pyssla lite i helgen när maken ändå är borta!
Vi ses!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails