Honorable Mentions and Top 3

torsdag 4 februari 2010

Längtar så håret grånar!

Sjukt roligt ska det bli i Karlstad!!! Jag längtar verkligen. Det ska faktiskt bli skönt att få pyssla en hel helg och dessutom få vara barnfri, bo på hotell och bara umgås på vuxen vis! Det är åratal sedan sist, om man bortser från en och annan middag med tjejerna. Maken och jag var på försenad bröllopsresa 2008 (faktiskt var vi borta just den här perioden) och då var storen hos farmor och farfar och lillen var i magen. Fast jag rekommenderar verkligen inte att resa till Tanzania när du är gravid men det var en helt underbar resa i alla fall! Ja, som vanligt så hoppar jag friskt mellan ämnena!!




Imorgon så kommer lilla systeryster hit och då ska bli så roligt. Pojkarna längtar och jag med. Kanske hinner vi med lite pyssel på fredag? Vi får se vad vi känner för! Tänkte i alla fall ta en tur till öppna förskolan på förmiddagen så pojkarna får busa lite, det är ju inget dagis imorgon.

Har inte pysslat något på ett par dagar och inte blir det ikväll heller, för då är det simmning som gäller... om jag törs ut och köra i detta väglag!

Vi ses!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails