Honorable Mentions and Top 3

söndag 14 februari 2010

Is och snö!

Har haft en lugn och skön helg! Igår var det Melodifestival i Sandviken och jag var där med L. Det var kalaskul och såklart så vann fel låt och några åkte till och med ut och kom inte ens till andra chansen... Så är det alltid! Men jag kan ju knappast klaga eftersom jag inte röstar... ;-)

Idag har jag och lillen varit på fotopromenad. Jag har fotat istappar... Låter skruvat men de är sååå vackra! Se själv:




Annars håller jag just nu på med ett tack-kortsprojekt som är lite försenat då jag väntar och väntar på min Epic. Ja, det blev en Epic till slut och mer om det följer säkert. Den är betald och nu väntar jag bara på leverans.... Ska bli såååå kul att testa den! Måste nog boka in en pysselkväll med L så vi kan leka lite!

Så det kommer mera, men det dröjer nog någon dag. Avslutar med ytterligare ett isigt kort, så ses vi!

1 kommentar:

Lena sa...

Ja jag vet att jag är galen, men det gick hur bra som helst! :-) har just nu mycket karaktär.
klart vi ska boka en pysselkläll bara den där maskinen behagar dyka upp snart! :-)
vi måste ju göra namnlappar :-))
hörs i morgon gissar jag, vi kanske får paket...vi vann iaf inte på XL....är det så att vi har tur i kärlek?!?!
tack för senast iaf!
kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails