Honorable Mentions and Top 3

torsdag 18 februari 2010

Äntligen, med rätta!

Nu är den äntligen här!!! Jag beställde den första veckan i januari och nu har den äntligen kommit efter idogt tjatande och påringande så har den kommit! Jag menar naturligtvis min EPIC SIX.

Den är ju såååå snygg.... och tung.... Mycket tyngre än vad jag trodde! Det är tur att jag håller på att jobba på musklerna så jag orkar bära den ;-) Skämt å sido, men den väger ca 4 kg och det var tur den kom idag för på söndag ska L och jag passa på att pyssla lite... Om nu inget annat kommer emellan.

Jag har naturligtvis inte kunnat hålla fingrarna i styr och har redan hunnit testa både en QK die, en Spellbinder och ett sizzix-alfabet. Funkar hur bra som helst. Quickutz har en bra instruktionsfilm på sin hemsida om hur man gör med andra dies än qk:s egna. Dock kunde jag inte hitta någonstans om hur man gör med Spellbinders... Inte ens på YouTube.... Suck! Jag som längtat så! Men så visade det sig att världens bästa Stämpelgården hade info om detta på sin hemsida. Kalasbra blev det!!!

Så nu ska jag fortsätta med mitt tackkort så kommer det här så småningom. Ha det gott så ses vi!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails